05:32 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نوسانات نرخ ارز

شرکتها در شرایط نوسانات ارزی پیش از دانش‌بنیان‌شدن به تسهیلات و حمایت نیاز دارند
نماد برتر- عضو هیات مدیره مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان با اشاره به نوسانات ارزی، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش تاب‌آوری به تسهیلات و حمایت‌ها، پیش از دانش‌بنیان شدن نیاز دارند.
​ پوشش سود ۶۹۱ریالی ۶ماهه «فاسمین» در آخرین اطلاعیه
نماد برتر- شرکت کالسیمین در آخرین اطلاعیه منتشر شده خود از پوشش ۶۹۱ریال سود به ازای هرسهم خبر داد.
دلار حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار تومانی و عوامل موثر بر آینده بازار ارز
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اعلام برآورد دلار حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار تومانی ، عوامل موثر بر آینده این ارز و اثر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تشریح کرد.
تکالیف مهم بورس کالا و وزارت صنعت در عرضه و قیمت گذاری فولاد + تحلیل صنعت
نماد برتر- کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تحلیل آخرین وضعیت ایران در بازار داخلی و خارجی فولاد ، گزارشی تدوین و پیشنهادات و تکالیفی برای بورس کالا و وزارت صنعت ارایه کرد.
چرا بسیاری امیدوار به بهبود بازار هستند
نماد برتر- فعالان بازار امیدوارند از امروز روند شاخص کل مسیر روبه بهبود به خود بگیرد اما احتمال دیگری هم میرود که شاخص کل از کانال یک میلیونو 300 هزار واخد هم از دست برود.
یارانه ۱۲۰ هزار تومانی به چه کسانی می رسد؟
نماد برتر- رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با بیان اینکه منابع سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و کارفرمایان است و نباید صرف تامین منابع طرح یارانه کالاهای اساسی شود، گفت: کارگران، بازنشستگان و گروههای آسیب پذیر و نیازمند در این طرح باید به طور ویژه دیده شوند.
"سپ" در عملکرد ۹ ماهه با رشد ۵۷ درصدی ۸۲۴ ریال سود محقق کرد
نماد برتر- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با انتشار صورت های مالی ۹ ماهه، ۸۲۴ ریال سود برای هر سهم محقق کرده که با افزایش ۵۷ درصدی در مقایسه با دوره مشابه قبل همراه شده است.
شرایط رکود به خرده فروشی بازگشت
نماد برتر- گزارش شهریور ماه شامخ (شاخص مدیران خرید) نشان‌دهنده بازگشت به شرایط رکود به بخش خرده فروشی است.
فروش محصول جدید کرمان موتور با قیمت پایه اما متغیر ۷۰۰ میلیون تومانی
نماد برتر- شرکت کرمان موتور از فروش پیکاپ جدید مجهز به سامانه هوشمند و با قیمت پایه اما متغیر ۷۰۰ میلیون تومانی طی دو ماه آینده خبر داد.
کرونا بازار نان بسته‌بندی را داغ کرد
نماد برتر- دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ماشینی ایران از افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت کارتن و سلفون در پی افزایش قیمت مواد پتروشیمی خبر داد و گفت که در پی شیوع ویروس کرونا تولید نان‌های بسته بندی ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است.
گوجه فرنگی ارزان می شود
نماد برتر- رییس اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت گوجه فرنگی در روزهای آینده خبر داد.
بانک مرکزی ۴۹.۵ میلیارد تومان اوراق دولتی را خریداری کرد
نماد برتر- بانک مرکزی در چارچوب عملیات بازار باز با هدف کاهش نوسانات نرخ ارز از طریق سامانه بازار بین‌ بانکی، دیروز اقدام به خرید اوراق دولتی به ارزش ۴۹.۵ میلیارد تومان کرد.
بازار سهام، تنها بازار جذاب سرمایه گذاری
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: از آنجایی که بازار سهام تنها بازار جذاب و امن برای سرمایه گذاری است، باید تمهیدات توسعه بیشتر بازار سرمایه و تعمیق بخشی آن را فراهم کرد تا منجر به افزایش تولید و شکوفایی اقتصاد شود.
تعیین قیمت آب معدنی برعهده واحدهای تولیدی است
نماد برتر- مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف و تولیدکنندگان با بیان اینکه تعیین قیمت انواع آب معدنی بر عهده واحدهای تولیدی است، گفت: مردم قیمت های نامتعارف آب معدنی را گزارش دهند تا پیگیری کنیم.
افزایش ۲۰ درصدی قیمت آب بسته بندی
نماد برتر- دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران از افزایش ۲۰ درصدی قیمت محصولات این صنعت در پی افزایش قیمت مواد اولیه از سوی صنایع پتروشیمی‌ خبر داد و گفت: صنایع پتروشیمی با افزایش قیمت دلار در سامانه نیما محصولات خود را گران می‌کنند و با این کار تیشه به ریشه صنعت غذا می‌زنند.